20-lecie Szkoły Mistrzostwa Sportowego

Serdecznie zapraszamy na Bal z okazji 20-lecia Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Słupsku, który odbędzie się 13 lutego 2026 o godzinie 19.00 w Starej Pralni w Słupsku. 

 

Koszt balu to 260zł/ osoba.

 

Prosimy o wpłatę zaliczki w wysokości 100zł do 31/12/2025

Pozostała kwotę należy uregulować do 15/01/2026

 

Wpłaty należy dokonać na konto: 

98 1600 1462 0008 5677 0731 1011

 

W tytule przelewu prosimy wpisać: 

„Bal z SMS - (imię i nazwisko uczestnika) 

 

Do zobaczenia na parkiecie! 

„Bal 20-lecia SMS – wróć tam, gdzie wszystko się zaczęło!”

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza:

Kliknij poniżej aby wypełnić:

Formularz rejestracyjny na wydarzenie

*REGULAMIN BALU 20 LAT SMS*

13/02/2026

POSTANOWIENIA OGÓLNE:
 

1. Organizatorem Imprezy jest Szkoła Mistrzostwa Sportowego im. Dr J. Krzysztofowicza w Słupsku.

2. Regulamin kierowany jest do wszystkich osób, które w czasie trwania imprezy będą przebywać na terenie, na którym jest przeprowadzana. Każda osoba przebywająca na tym terenie w czasie jej trwania obowiązana jest stosować się do postanowień niniejszego Regulaminu.
3. Celem Regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa imprezy przez określenie zasad zachowania się osób obecnych na imprezie i korzystania przez nie z miejsca, na którym jest przeprowadzana.
4. Impreza ma charakter kulturalny, a jej celem nie jest propagowanie jakichkolwiek poglądów czy idei politycznych lub społecznych.


ZASADY ORGANIZACYJNE I PORZĄDKOWE OBOWIĄZUJĄCE NA TERENIE IMPREZY:

 

1. Organizator zapewnia uczestnikom imprezy płatny udział we wszystkich odbywających się podczas niej wydarzeniach, które wymagają rejestracji mailowej, co oznaczono w programie.
2. Organizator może odmówić wstępu osobie zakłócającej ład i porządek publiczny przed wejściem na teren, na którym odbywać się będzie impreza.
3. W przypadku zakłócania ładu i porządku publicznego organizator imprezy może wezwać jej uczestnika do właściwego zachowania się, a w przypadku dalszego łamania zasad uczestnictwa wezwać do opuszczenia przez niego terenu imprezy i zastosować wszelkie dostępne środki służące wyegzekwowaniu powyższego żądania.
4. Organizator może dokonać wszelkich zmian w przebiegu imprezy z powodów nieprzewidzianych i nieuniknionych a niezależnych od organizatora.
5. Organizator może odmówić wstępu na imprezę osobie będącej pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
7. Organizator utrwala przebieg imprezy dla celów jej dokumentacji oraz promocji lub reklamy imprezy i imprez Organizatora. Uczestnik imprezy uznaje, że nie będzie rościł żadnych pretensji do organizatora z tytułu wykorzystania jego wizerunku w materiałach relacjonujących przebieg imprezy.
8. Uczestnik imprezy przyjmuje do wiadomości, że przebywa na niej na własne ryzyko i odpowiedzialność.
9. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania poleceń i zarządzeń służb odpowiedzialnych za ochronę i bezpieczeństwo podczas Imprezy.
10. Organizator nie bierze odpowiedzialności za sytuacje będące wynikiem nieprzestrzegania zawartych powyżej postanowień oraz zarządzeń i poleceń służb odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i porządek.
11. Uczestnik Imprezy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone przez niego na terenie, gdzie odbywa się impreza, w stosunku do innych jej uczestników, jak  i za szkody wyrządzone w mieniu organizatora.
12. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania siły wyższej. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenie będące poza kontrolą Organizatora, które powoduje, że wykonanie zobowiązań jest niemożliwe lub może być uznane za niemożliwe ze względu na występujące okoliczności. Siłę wyższą stanowią w szczególności: warunki atmosferyczne, awarie lub zakłócenia pracy urządzeń dostarczających energię elektryczną, ciepło, światło, działania wojenne lub działania władz państwowych lub samorządowych w zakresie formułowania polityki,
praw i przepisów mających wpływ na wykonanie zobowiązań.
13. Regulamin wchodzi w życie w pierwszym dniu i obowiązuje w dniu trwania Imprezy, tj. 13.02.2026 r.
14. Udział w imprezie jest równoznaczny z akceptacją przez uczestnika niniejszego Regulaminu.
15. Rozstrzyganie wszelkich sporów i podejmowanie decyzji, o których niniejszy Regulamin nie traktuje, jak również prawo do interpretowania wszystkich zapisów niniejszego Regulaminu przysługuje wyłącznie Organizatorowi.

16. Niniejszy Regulamin jest dostępny w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej
Organizatora.

 

Szanowni Absolwenci!

Z okazji 20-lecia naszej Szkoły Mistrzostwa Sportowego serdecznie zapraszamy Was do podzielenia się swoimi wspomnieniami i doświadczeniami związanymi z czasem spędzonym w naszej szkole. Wasze historie są dla nas niezwykle cenne i chcielibyśmy je uwiecznić podczas obchodów jubileuszowych.

Jak możesz się podzielić swoimi wspomnieniami?

Wypełnij ankietę: Prosimy o wypełnienie specjalnej ankiety jubileuszowej, która pomoże nam zebrać Wasze wspomnienia i opinie. 

Można to zrobić klikając poniższy link:

Ankieta jubileuszowa

 

Prześlij zdjęcia: Jeśli posiadasz zdjęcia z czasów szkolnych, które chciałbyś udostępnić, prosimy o przesłanie ich na adres e-mail: tzakieta@wp.pl

Napisz list: Możesz również napisać list, w którym opiszesz swoje najważniejsze wspomnienia i przeżycia związane ze szkołą. Listy prosimy przesyłać na adres: 

e-mail: sekretariat@zsi.slupsk.pl
Szkoła Mistrzostwa Sportowego,

ul. Koszalińska 9, 76-200 Słupsk

Dlaczego warto się podzielić? Wasze wspomnienia pomogą nam stworzyć wyjątkową atmosferę podczas obchodów jubileuszowych. Chcemy, aby każdy absolwent poczuł się częścią naszej społeczności i miał okazję do wspólnego świętowania.

Termin nadsyłania wspomnień: Prosimy o przesyłanie wspomnień do dnia 30 grudnia 2025 roku.

Dziękujemy za Wasze zaangażowanie i czekamy na Wasze historie!

 

Z wyrazami szacunku,
Komitet Organizacyjny 20-lecia Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Słupsku.